Brka Barber

Inspirisani sopstvenim imenom,”Kod Brke” tim se odlučio priključiti svetskom trendu obeležavanja meseca podizanja svesti o bitnosti muškog zdravlja. Ideja pod nazivom “Movember” globalno se
obeležava puštanjem brkova tokom meseca novembra. Tako je i nastala reč movember: spajanjem reči brkovi i novembar, (engl. MOustache + noVEMBER).Movember ima za cilj podizanje svesti o bitnosti prevencije kako bi se sprečila zloćudna bolest prostate. Tokom vremena, ova ideja se proširila pa se odnosi na celokupno zdravlje muškaraca. Brkin tim se hrabro odlučio na  esvakidašnju ideju podržavanja Movembera i to oblikovanjem brkova i brade svojim gostima, ni manje ni više, u prostoru restoran-bara!

Kako nismo želeli zanemariti ženski deo naših gostiju, prilagodili smo ideju movembera, te u našu berbernicu dodali i šminkanje. Oktobar je mesec borbe protiv karcinoma dojke pa smo ova dva pokreta i ideje, objedinili Barber&MakeUp Shop-om.

Celi događaj je podržao Jameson Irish Whiskey kao i Poliklinika Health Medic u kojoj je moguće vršiti ultrazvuk prostate i dojke. Učesnici Brkine berbernice će imati posebne ponude i nagrade o kojima će detaljnije biti obavešteni tokom trajanja Brkine berbernice putem društevnih mreža.

Lepotani, čuvajte brkove za nas, uskoro počinjemo!